Emir2021 Eczaneden serum fizyolojik alıyoruz çok uygun fiyatlı siringayla çekiyoruz onceden kalan 5 ml (tek kullanımlık tüp) ona boşaltıyoruz. Bebeği yan yatırıyoruz. Tazyikli olmayacak şekilde biraz bir burna sıkıp yüzüstü çeviriyorum hafifçe sirtna vuruyoruz. Sonra diğer taraf. Fizyolojik bitene kadar bunu yapıyoruz. İçinde ne varsa geliyor . Otribebe kullanmadım hiç bu şekilde burnu tertemiz oluyor. Sterimar i doktoruma sordum bebekken en iyisi sıktiginda dışarı atilanlar en iyisidir puskurttugunde içeride kalan damlalar şuan uygun değil demisti. Eskiden dizime yatırıp bol miktarda sikardim YouTube da Osman gonulal anlattığı şekilde. Çok zor olurdu çünkü gece yarisi tıkanmış olurdu burnu kusmadan kombiden vs çeşitli sebeplerle. Bu anlattığım şekilde çok pratik oluyor. 🦋