laliko35 9 haziran doğumlu kızım bi de ne göreyim bu atak haftası çok uzun bu atak haftası bitene kadar bende biteceğim eminim 😥 [url=https://www.hizliresim.com/i3t52oc][img]https://i.hizliresim.com/i3t52oc.jpg[/img][/url]
Taze-Anne28 laliko35 4 aylıksınız yanılmıyorsam. Uyku gerilemesi oluyor o ayda. Bizde çok zor atlattık ama geçiyor merak etmeyin. Biraz sabır sadece 😊