merhaba ve de kolay gelsin herkese bebeğim 3 aylık ve de grip 2-3 gündür emmiyor sağıp deniyorum ama çok zor 50 Cc anca içiyor saatlerce aç kalabiliyor ne yapmam lazım bilemedim. Burnunu açıyorum ama iştahı gitti ememiyor. Doktor da bişey demedi düzelir diyor sadece arada ishal de oluyor . Grip geçiren bu aylarda anneler yardımcı olur musunuz ilk çocuğum 😭😭😭