Kbrakb Benim kız gündüzleri 40′ar dakika uyurdu. 1,5 saat ayakta dururdu. Akşam ise saat 6 da yatar ertesi sabah 6 da kalkardı. 4.ayında aynı düzen ama akşam uyuma saatini 8′e aldı. Kendi kendine bir düzen oluşturuyor yani. Ben hiç müdahele etmiyorum