Merhabalar. 8 günlük bebeğim gündüzleri iyi uyuyor, emzirmek için zor uyandırıyoruz ama geceleri hiç uyumuyor. Akşam 21.00 den 03.00 e kadar uyumadığı oluyor ve gaz sancısı çeker gibi kıvranıp ağlıyor. Gaz sancısından uyumuyor desem aynı sancıyı gündüz de çekmeli diye düşünüyorum. İşin içinden çıkamadım. Benzer durum yaşayan var mı ?