3MelekAnnesi3 Dogdugunda 35 cm Di hala 35 cm nasıl oluyor bu bana normal gelmedi ama aile hekiminde ki hemsire normal dedi kızlar ne yapsam fikri olan var mı Baska doktora gitsem mi normal mi yoksa
benkullanici07 3MelekAnnesi3 en az 1 yada 1,5 cm büyümesi lazımdi annesi benim oglumunda hızlı büyümüştü
Boymom 3MelekAnnesi3 oğlum doğunca baş çevresi 33 tü 1 ay sonraki kontrolde 35 ti. Yanlış ölçmüş olabilir mi hemşire
benkullanici07 3MelekAnnesi3 yanlis olcuyo olabilirmisiniz acaba yada sizmi ölctunuz yoksa kontroldei ayni cikti
3MelekAnnesi3 benkullanici07 ben hiç ölçmedim cnm hemsire kendi ölçtü 35 cm dedi dogunca da 35 ölçtüler ölçüm kagıdı var elimde hadi ben yanlıs duysam oraya öyle yazdılar sonucta görüyorum bilemedim normal degil demi
3MelekAnnesi3 1 aylıkken sizin kaçtı bas cevresi kızlar erkek bebegi olan yazarsa sevinirim cunku kız erkek fark edebiliyor
Emir2021 3MelekAnnesi3 benim oğlum 37 ile doğdu bir ay sonda 39 oldu ama bizim ki biraz gelişimi önde giden bir bebekti şu an üç aylık 41 ölçülmüştü canım her bebek aynı değil tabi
3MelekAnnesi3 Emir2021 anladım sonucta artıs olmus önemli olan o bizde kücükte dogsa artıs olmadı cnm 1 ay içinde ya da yanlıs ölçtü bilmiyorum
3MelekAnnesi3 babyandmom1 hayır biri dogunca ölçüldü 35 yazıldı digeri saglık ocağında 1 ay asısı olurken ölçüldü 35 yazıldı
babyandmom1 3MelekAnnesi3 aynı yere hatta aynı Dr a ölçtürürseniz daha sağlıklı sonuç alırsınız sağlık ocağına kalsa kızımın boyu hiç uzamıyor 🙄
Emir2021 3MelekAnnesi3 yanlış da ölçülmüş olabilir sağlık ocağında çok hızlı ölçüm yapılıyor çok da dikkat etmiyorlar kendi doktorunuza danışın teyit ettirin bence telaşa girmeyin emin olmadan derim..
3MelekAnnesi3 Sevdamavi gidemem ki cnm hem uzak hemde 18 aylık oglumu bırakamıyorum 2 cocukla da zor oluyor gitmesi