Merhaba. anneler Bebeğim 2 buçuk aylık.3 gün önce mukuslu kaka yaptığını fark ettim normal karşıladım dün gece balgamlı kustu. Sabah yine balgamlı kustu sabah yine mukuslu ishal gibiydi.ve akşama kadar hiç olmadı akşam yine mukuslu oldu ve su gibi şeffaf su kusuyo ara ara bı bakıyorum aktı çenesinden aşağı.Bi kaç kişi üşütmüştür filan dedi ama ne yapmam lazım evde nasıl bi yol izlerim eşim tumvgun yoktu hastaneye gidemedik yarın evde ama haftasonu olduğu için acil tek var sizce goturmeliyim bı ara götürdüm sağlık ocağına 7 kilo altına ilaç veremem dedi geldim eve sizler nasıl geçirdiniz bu süreci