Eymenikooo Oğlum çok zorlanıyor her dakika elleri ağzında değişik sesler çıkarıyor..Diş kaşıntısı için jel ve kaşıyıcı aldık ama pek işe yaramadı..Soğan suyu sür diyenler var eline pırasa ver diyenler de var..Sizin önerebileceğiniz bir yöntem var mı ..
Canisi Eymenikooo 5aylik cocuga jel surulmez birak kasinsin damaklar sertlesiyo .dojtoruma ben danisdim asla jel surmeyin dedin cocuklar dogal cikarsi dedi
Arzymn Eymenikooo tetagil granül kullanıyoruz biz, elimi yıkayıp ya parmağımla sürüyorum ağzına ya da emziğine buluyorum tozları. Rahatlatıyor
Tazeannecik Eymenikooo karanfil döv havanda sonra saf zeytinyağı üstüne 1 gece dolapta beklet sonra sür damaklarına
Sltn Eymenikooo yanindayken eline yeşil soğan veriyorum onunla kasıyor rahatlatiyorda kontrolünüz altındayken verebilirsiniz.soğanın ağrı kesici özelliği de olduğu için rahatlatir.
She Canisi Yoo sürülüyor. Doktorumuz dencol jel sürebilirsiniz demişti. Biz kullanmadik ama ayrı mevzu.
Canisi She madem onermis neden kullanmadiniz .her doktor farkli tabi benim doktorum da dogal yollarla cikarsin dedi vermedi bizde kullanmadik ihtiyacta duymadim henuz
Canisi She baskasina sürülüyor diyorsunuz kendiniz kullanmiyorsunuz ben buna aciklik getirdim kendinizin kullanmadiginiz seyleri baskasina onermeyin yanlis bilgilendirmeyin
She Canisi sizin kafa pek basmıyor sanirim. Doktor sürebilirsiniz dedi. Ama ben kullanmadım. Doktoru mu önemsiyorsunuz beni mi? He rkesin aklı fikri var. Nasil istiyorsanız onu yapın.
She Lutfis2007 arkadaşım ben sür demedim. Doktor öneriyor dedim. Sürüp sürmemek size kalmiş banane yahu. İster sür ister sürme.
Canisi She senin kafa bayagi basiyo ki doktorunun dediklerini yapmiyon .konuşurken daha dikkatli olalim .