Ecedemirci0 2bucuk yasnda kızım doktor sütü bırak dedi artık iştahı yok cnku yemiyor öyle doğru düzgün yarım yamalak 14 kilo kilo almıyor nasıl bırakabilirim yardımcı olurmusunuz ya :(