Turuncu-al Allah’ın cezası 4. Ay atağı Tamm bitti dedik 5. Ayımıza girdik neden bebek gece uyanır 2 saat uyumaz .sinirden ağlıyorum artık döküp kırasım geliyor her şeyi 😞
__zulfisiniz__ Turuncu-al şu sıralar bebeklerde uyumama şeyi var dolunaydan diyorlsr dün 15 aylık oğlumda uyumadı sürekli kalktı yani canım
2cocuk_1anne_ Turuncu-al arada 15 aylık kızıma da oluyor Uyanıyor 1 saat ayağımda sallıyorum bazen 1 buçuk 2 saat bile oluyor
Ece Turuncu-al ne olduysa atak sonrası oldu misler gibi kendi kendine uyuyan bebe gitti 20 dk da bir uyanan bebe geldi ve sallanıyor şu an uyumaya da hiç niyeti yok gibi of başım çatlıyor
Turuncu-al Yagmurtekin tek olmadığım içiN sevinsem mi sizin için de üzülsem mi 😕Allah yardım etsin uykusuz annelere 🙏
Thebabyy Birkirazannesi Kadın orda 4. Ay atağına sinirlenmiş hepimizin olduğu gibi şuan ayakta bebeği uyumuyoooooo gergin gelmişsin burda Allohon cososoo????😬
mavisgozlum Ece aynısını suan brnde yaşıyorum esim fosur fosur uyuyo ona da ayei kızıyorum sınır oluyorum ne var sanki ölü müsün kalk bi de sen uyutmaya çalış arkasini donmus anca yatiyo😂
Acemianne38 Turuncu-al bizde hala ayaktayız saat 10 da yatıp sadece emmek için uyanan oğlum gece 12 den 3 e kadr oturuyor bizimle mızmız sürekli sinirim geliyor arada ama napalım 5 ay 25 günlük , kucakta gezmek istiyor sürekli 😩
2007 Turuncu-al ay ben suan delirmek üzereyim 2 saate yakın ugrasyrm uyutmaya ama gözler hala masallhı var sanki uykusu hic yok gibi aglıyorum artık psikolojim bozuldı🥺🥺
mavisgozlum Ece ay keşke benimki de nobete flaab gitse gozum gormez en azindan evde yok calisiyo derim iyimserligim tutar😂😂
Ece mavisgozlum kız öyle daha zor nefesi yetiyor valla arada kaldırıyorum mama yapıyor falan işe yarıyor ama iş bebe bakmaya geldi mi gündüz hakkın yemym gece totosunu dönüp uyuyor uyansa da bişey yapamıyor ben daha sinir oluyorum 🤣
Turuncu-al Sevdamavi Bn Allah’ın cezası atak yazınca çocuğuma mı dediğimi sandı ne? gece gece duyar kasma falan işte 😏
mmek_2014 Oglum 9 aylık ama bizde de var aynı durum. 3-4 gibi uyanıp en az iki saat geri uyumaz. Aylardır böyleyiz tükendim resmen