Bskara_ şimdi şöyle canım bunun bir çok sebebi olabilir üç saatte altı yedi kere emmek ister ama 15 er dakika emer normaldir bu. Çünkü midesi çok küçük olduğu için çabucak doyar sonra tekrar acıkır. Gazı varsa şişkinliği olduğu için tam emmezse tekrar acıkır. Atak haftası olur (büyüme atak haftaları oluyor bu haftalarda bazı çocuklar huysuz bazıları da meme düşkünü oluyor) devamlı emmek ister. Bezini dolduruyorsa sütüm yetmiyor mu acaba diye hiç korkma. Yani o kendini sıkma durumunun ve devamlı emmek istemesinin açlıktan olduğunu sanmıyorum sen mutlaka gaz damlası başla 👍 birde YouTube dan doğru emzirme pozisyonları izlemeni tavsiye ederim