Tugcebkr53 6 aylık olduk her gece gazdan uyuyamıyoruz dogdugundan beri hıc bu kadar sıkıntı yasamamıstım gazın bıtmesi gerekırken tam aksine cogalıyor niye boyle ya
Tugcebkr53 Merveth 1 hafta omce dr gıtmıstık dıs felan dha yok dedi 1 1bucuk ayı var dedi gunduz bısey yok uykularda gece olunca baslıyor sureklı uyanıyor az once bıraz masaj yaptım baya gaz attı ordan anladım gazdan ayaklarınıda sureklı oynatıyor
Tugcebkr53 Minis evet havalarında etkısı vqr bıde sureklu yerlerde gezınıyor onada baglıyor bırazda ama kucukken hıc bu ladar gazdan cekmemıstım bi aglıyor sanarsınız dovmussun
Sarisko_54 Nerede yaşıyorsunuz? Sakarya Hendek ilçesi sakarya eczanesinde el yapımı gaz damlası satılıyor. Temin edebilirseniz bir deneyin.