Beren1ekim Kızlar yardııım. Covid oldum bebeğim 3.5 aylık bugun 5. Gunum ve sütüm gitti resmen benim gibi olan varmı? Ne yaptınız da geri geldi sütünüz?
__zulfisiniz__ Beren1ekim uyku çok önemli canım su bir de tabiki strrs varsa hayatında olmaz sütün bide sütüm yok dşye tasalanıyorsan olmaz sütün
Krm91 Beren1ekim benim de aynı,bir de sütümün rengi garip olmuş normalde sapsarıydı cvid olduğumdan beri bulanık gibi sizin nasıl?
Salihh __zulfisiniz__ benim bebeğimde 3 aylıkken covid olmuştum bendede aşırı azalmıştı hatta az geldiği için sürekli ağlıyordu ama biliyordum geçici bir durum olduğunu sürekli emziriyordum hem doysun diye hemde sütüm çoğalsın diye ve yediğime ictigime çok dikkat ettim 3 gün sonra tekrar düzeldi
Beren1ekim Salihh ne yedin mesela canım? Ben tereyağlı bulgur pilavı hurma yedim daha ne yesem süt yapar?
Beren1ekim Krm91 yok rengi aynı ama çok çok az bol suda içiyorum. Emzirmeye devamda ediyorum ama artık süt olmadığından acıyor emerken arada mama takviyesi yapacağım artık en azından geceleri o sırada göğsümede süt dolar insallah
Salihh Beren1ekim iştahım gitmişti …sadece düzenli 3 öğünümü yedim ve bol su şunları tükettim diyebileceğim bişey yok
__zulfisiniz__ Beren1ekim hiç üzülme kaygısız insanların çok sütü oluyor bence ama biz gibi herşeyi kafasına takanın olmuyor maalesef