18 günlük olduk, sarılığımız vardı kilo kaybımız vardı birde emzirmede sorun yaşıyorduk, çok şükür toparladık değerimiz düşmüş sarılık kilomuzda toparlamış. Şimdi ne zamandan sonra en geç 2 saatte bi uyandırmayı kesmem lazım kendi acıkınca kalkmasını öyle beslemeyi ne zaman yapmalıyım