Aliyarveannesi İyi geceler herkese kuzular oğlum 4 aylık Bugün özellikle bi ağlayarak içli içli ağlıyor acaba diş mi yoksa atak dönemimi ya da korkutuyorlar mı bilemiyorum daha yeni zar zor uyuttum acaba benim gibi yaşayan var mı?
Glsn58 Aliyarveannesi benim oğlumda 2 ay 20 günlük uyurken içli icli ağlıyor ve susuyor geçengün dayanamdim kucağıma aldım uyandi içini çekti emdi ama sürekli içini çekti 😔😔
Yagmurtekin Aliyarveannesi 15 gün önce biz 4.ay atağı🤦🏻♀️ geçmiş olsun bacım Allah çoookça bolcaa sabır versin sana benim kafayı tırlatmama ramak kalmıştı, hâlâ devam ediyor ama çok şükür azaldı biraz
Aliyarveannesi Yagmurtekin çok sakindi benim oğlan dün bir değişik davrandı inan ki nasıl biter bilemiyorum ağlamayan çocuk ağlar oldu napalım Allah başka dert vermesin 😄
Basak2811 Aliyarveannesi Canım atak dönemi bence.birde toplum içine fazla soktuysan ondan olabilir.Ama geçecek inşallah
KahveliAnnee Aliyarveannesi merhaba canım benim bebegimde 3 aylik o da aynısını bir kaç gece yaptı ciglikla uyanıyordum cin mektubunu biliyormusun dua yazılı bir şey o evde varsa onu çocuğun yastığının altına koy bir gecede geçti bizimki çok şükür