Anneler 7.5 aylık bir oğlum var. En geç 12-1 arası uyur ilk gece uykusu uzun olur sonra meme için uyanır (hafif ağlama anne ben acıktım tarzında) tekrar usul usul memede uyur 2 haftadır geceleri uykuya dalma da zorluk, ilk uykudan sonra 2 saatte bir çığlık çığlığa uyanma,uyku sırasında bu çok dikkatimi çekti garip korkulu ve acı yüz ifadesi iç çekme arkasından tekrar ağlama neden böyle yapıyo çok üzülüyorum 7 aylıkken bir diş çıkarttık sadece acaba diş ağrısımı yoksa başka bir şey mi? Dua Okuyorum üflüyorum üstüne ama hep aynı🥺🥺