Dün gece 5 buçukta kaldırdım biz geç yatıyorum bu arada 12 1 gibi altı kuruydu lazımlığa yaptı emdi yattı 8 buçukta babasının sesiyle kalktı yine yaptı emdi yattı sonda 11 de kalktık yaptı saat akşam 6 ya kadar kaçırmadı ama sonrası kaçırdı yaptıktan sonra söyledi karışık bir yapıyor bir bırakıyor ilk gün gibi olmasa da inş tamamen alışır yoruldum habire sormaktan sormasam kendisinin demesini mi beklesem sizce o yüzden mi bırakıyor bana güvenip 🤷♂️