Çoçugumda laktoz intolerans çıktı dişkısında , kilo alımı yavaşladıgı için mama yazdı laktosuz ve emziriyorum oyle ilerliyoruz, şimdi uyuttum karını gurulduyor ve kıvranıyor , arada gaz çıkartıyor relaktazjn yardamıyla , kakası suuluydu baya mama dan mi ve ya relaktazdanmı bilmiyorum duzeldi ve gunde 2 ve ya 1 kez yapiyor eskiden 7-8 kez yapardı , bu ara bebegim 3 aylık , laktazm kullandık ilk başta o dahada ishala sebep oldu relakraz ihi geldi , ama ikisin içindeki madde aynı diyorlar anlamadım ben