Merhaba arkadaşlar, 15 aylık oğlum 1 haftadır vurmayı öğrendi. Eline kepçe ile benim popoma, kova ile arkadaşına, Teoman hayır lütfen kimse bundan hoşlanmıyor ve kimseye vurmanı istemiyorum, diyorum göz teması ile gayet de anlıyor ne dediği mi ve gözlerini kapatıp gülüyor (şebeklik yapmaya çalışıyor) bazen dönüp gidiyor bazen devam ediyor.
Bu konu hakkında okuyan, yazan, araştıran anneler size sorum şu nasıl doğru iletişim kurabilirim oğlumla, iş sınır koymak mı? Bunu yapması normal geçecek ise tamam ama ya huyu olursa? Aramızda halledemeyeceğimiz bir travma olsun istemiyorum.