Edaaaaawww öncelikle bebekler ilk ¾ ay alışkanlık kazanmaz için rahat olsun. 4. Trimesterda olduğu için kendini halen anne karnında hissediyor 🐣 karnımızda sallandıkları için huzurlu hissediyorlar. Nasıl beyaz gürültü de uyuyorlarsa buda öyle. Bebeklerimizin günü yakın ben poposuna vuruyorum pıt pıt yada karnını ovaliyorum yanına da uzanabilirsin. Bir kaç gündür besigine koyuyorum dalmak üzereyken beşikten sallanan kurdelleri var onları izlerken dalıyor. Şu an atak haftasında olabilir belki o yüzden zor dalmistir. İstersen kontrol et en azından psikolojik olarak kendini hazirlarsin. Çok çok zorlarsa ben bebek arabasına koyup aspiratör önünde uyutuyorum ileri geri yaparak veya fon makinesi çalıştırıyorum YouTube daki sesler kesmiyor.
Burdaki “mükemmel” insanlarada takılma aklı olmayanın fikri var 🤗