Mervenrrr kucağa alışma diye bir şey yok,doktorlar da bunu söylüyor.
40 gün önce doğmuş bir bebek, 9 ay sizin karnınızda zaman geçirmiş. Daha dünyaya adapte olamamış ve olamaz da, karnınızdaki yerini arıyor. Bu sebeple güvende ve sizin sıcaklığınızı hissetmeye ihtiyacı var. Doğumdan sonraki ilk 3 ay 4.trimester diye geçer.. Gayet normaldir kucakta kalmak istemesi. Keyfini çıkarın.