Kızlar iyi geceler 10 gün önce 4 aylık aşılarımızı olduk 2 tane aşı yaptılar sağ ve sol bacağından bi bacağındaki aşı yapılan yer sertleşti dokunduğum zaman sanki bişey varmış gibi hemşiremize sordum hergün bol kolonyalı pamuğu 15 20 dk tut dedi yaptım ama hala şişlik geçmedi başına gelen veya bu konuda bilgisi olan bana yardımcı olabilir mi ne yapmam lazım o şişliğin geçmesi için 🥺