MasalMavi allah razı olsun canım. Bugün muayenede ileri derecede göz kayması dendi. Nörolojiye yönlendirdiler. Nörolojide muayene sonrası anestezili emar çekmeye karar verdi. Yeğeninde göz haricinde farklı bir problem çıktı mı. Kaç aylık veya kaç yaşında ameliyat oldu ve sonradan tekrar kayma oldu mu canım