Merhaba arkadaşlar ,
1 kasım da işe dönmem gerekıyor bebegım 9 aylık olacak.. annem ben bakarım diyor ama uzak oturuyoruz ben umranıye annemler başakşehir de ..dönüşümlü olarak annemlerde kalabiliriz bebegımle ama babam biraz huysuz şimdi sesını çıkarmıyor ama annem bizde kaldıgında sorun çıkartıp huzur kaçırabılır.. ben de bizim yuzumuzden sorun yaşasınlar istemıyorum
eşim kararı bana bırakıyor
işten çıkıp kendım mı baksam yoksa annemlerle idare etmeye mı çalışsam ne olur bir fikir verir mısınız çok kararsızım
bu arada şirket3/4 ay evden çalışmama musaade edecek.siz olsanız ne yapardınız