Nur3452 aynı durumdayız, işten gelene kadar çok çok az yiyor, mama içiyor bir, ben gelince de hep emmek istiyor. Ekmek ver eline yer ama başka bişey çok zor ki 16 aylık ekmeği daha az az bir aydır veriyorum. Azı dişleri şişmiş umarım ondandır ve geçicidir diye düşünüyorum. Yemediği için de mama miktarı arttı tabi.