Benimoykum Kizlar selam Anadolu yakası na yeni taşındım normalde Avrupa yakası nda Ali Fuat serpen in kliniğine götürüyorum kızımı ama muaynanede herşeye müdahale yapılmıyor ve gece doktoru çağırmak oldukça maliyetli o yüzden Anadolu yakası nda memnun kaldım dediğiniz hastane ve doktor onerebilirmisiniz ilgili alakalı acıbadem ve liv dışında AXA tamamlayıcı sigorta yi kullanabilecegim
Yusufagahinannesi Benimoykum çengelköyde ihsan akarsunun kliniği var harika ötesi bir doktor annem beni kendisine götürmüş bende bebeğimi götürüyorum taa esenlerden çengelköye mükemmel bir hekim
Benimoykum Ogulcan 😁 iki yorum geldi ikisi de aynı 😁😁 tavrı nasıl acaba teşhis konusunda ilaç verme konusunda acaba birde doktora ulasabiliyormusunuz gece ateş vs olunca
Benimoykum Sevgi21 😁 iki yorum geldi ikisi de aynı 😁😁 tavrı nasıl acaba teşhis konusunda ilaç verme konusunda acaba birde doktora ulasabiliyormusunuz gece ateş vs olunca
Ogulcan Benimoykum valla canım ilgisi bilgisi muhteşem bir doktor.muaynesi uzun sürüyor hemen bakıp göndermiyor aşılarımızı takip ediyor gelişimini takip ediyor oğlumun kakasında değişiklik gördüğümde resmini çekip atıyorum dönüş yapıyor.Ateşi bu kadar oldu diyorum dönüş yapıyor ve annesi normal annesi şöyle yap böyle yap diyor ek gıdaya geçtik gene yakından ilgilendi bizim elimiz ayağımız canım 🥰
Gizem_ar Benimoykum bende o doktora gittim ama hiç memnun kalmadım sorun görmediği halde herşeyin testini ultrasonunu istedi yenidoğan bebek kusar yani çok normal ben biliyorum ama eşim sordu hemen reflü vardır dedi ilaç verdi falan gazı var dedim en pahalı damlayı yazdı 400 liraydı damla bi daha gitmedim
Sevgi21 Benimoykum canim biz çok kotu süreçler geçirdik her seferinde çok yoğun olmasına rağmen yazdı ve telefonda bile muayene etmedn ne dedyse çıktı süt alerjimiz vardı knli kaka yapyordu onun sayesinde atlattım bilmiyorm ama çok memnun kaldım ilk gittgimde soğuk gelmişti ama ikinci gidişimde daha sıcak geldi yani çok bilgili bı doktor
Adamira Merhaba medipol çamlıca yrd doç murat cömert, anne bebek dostudur. Sayesınde mamayı bırakdık ve bebegım emmeye başladı. Doktorlar sitesınden hakkındakı yorumları da okuyabılırsınız gereksız ilaç yazmaz
Benimoykum Adamira benim kızım 3 yaşına girecek az kaldı pazartesi günü menenjit aşısı çift doz olacak gece ateş vs olursa diye aslında istiyorum iyi bir doktor 🙂 daha önce Avrupa yakası nda muaynaneye gitmeye başlamadan iki sene aynı doktora gittim çok güler yüzlü ilgili bir doktordu her zaman ulasabildigim ne var ki bilgisi olmadigi hastalık oluşunca ortaya çıktı zatürre teşhisini dahi koyamamisti o sebepten artık doktor konusunda çok tedirginim 😔
kumsalimmm Adamira doktor telefon numarasını paylaşıyor değil mi istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz eşim işten çıkarıldı sigortamız da gitti doktorumuz çok iyiydi doktor arayışına girdim maalesef ☹️
Benimoykum Yusufagahinannesi özel muaynane sanırım bende bundan 3 sene önce Esenler’de oturuyordum hatta annemlerde orda oturur ta ordan buraya gelinecek bir doktor mu 🥰 helal olsun ben doktorumdan memnunum ama Avrupa yakası Ataköy de git gel her zaman zor olur önemli bir durumda gene de giderim elbette ama muaynane de her müdahale olmuyor kan alınıp hemen tahlile verilmiyor serum takilamiyor o yüzden aslında hastane doktoru olsun istiyorum yoksa klinik doktor ilgisi hastane ile çok farklı
gmzcvk Benimoykum merhaba Medipol camlica hastanesi Murat Comert kesinlikle, dogdugundan beri onun kontrolundeyiz, gercekten cok ilgili ve iyi bir doktor..
Neviiinnn Pendik medicalpark Ayten Hanım’a gidiyoruz 3 aylıkken başlamıştık şuan 20 aylık kızım çok memnunuz kendisinden
ipekkizz Benimoykum Çamlıca medipol Ruhan Özer ve Murat Cömert hoca ikisini de gözüm kapalı tavsiye ederim. Murat Hocayı instagramdan takibe alabilirsiniz salı günleri soru-cevap yapıyor çok faydalı oluyor.
Benimoykum ipekkizz ruhan özer e götürdüm bugün çok ilgili bir doktormus tavsiye için çok teşekkür ederim 🥰
kumsalimmm ipekkizz merhabalar hala bu doktorla mı devam ediyorsunuz memnun musunuz SGK geçen özel bir hastanede doktor arayışım var ancak bulamadım yardımcı olur musunuz