prensler_-_ Kızlar bugün doktor bana serum verdi için de bu çok iğne var fakat daha vurulmadik cnki tktrmya gttgnde hemşire bebeği emzirmeyin en azından 2-3 saat dedi ama doktor sorun yok dedi kafam karıştı vurdurmadim bilgi si olan vrmi