Senemmm11 bize doktor sargıyı hemen çıkar demişti. Baticon döküyordum. Önüne ilk 2 gün sünnet külotlarının önündeki plastiği çıkarıp koymuştum. Bez yapışmasın diye. Çişi daha kolay iyileştirir demişti doktorumuz. 2 oğlumda da bu şekilde yaptım bir haftaya iyileşmişti. Sargı bezi yapışmasın dikkat edin. Ben 2. Günü yıkamıştım da çocukları.biz de furacin kullandık