Gizemm35 Kızlar hangi gaz ilacı iyi acaba bebegim 12 günlük artık kullanıcam yani 15 günden önce kulanma diolar çok ağlıyor. Sam simplexmi iyi biogalia mı
Nisann Gizemm35 Doktor bize de ikisini birlikte kullandırttı 4. Haftadan 4 aylık olana kadar. Ayrıca biogaia probiyotiktir.
Mba Doktoruna danışmalısın bence gaz için daha çok erken gaz sancıları 3. 4. haftadan sonra başlıyor hemen ilaç yükleme küçücük yavruya Ama bio gaia ilaç değil başlamak istersen ona başlayabilirsin bağırsaklarını daha hızlı olgunlaştırı