Anneler merhaba 45 günlük bebeğimde uzamış sarılık ve kabızlık var. Bu sebeple doktora götürdüm ve doktor yüzündeki benim sivilce sandığım şeylerin egzama olduğunu farketti. Alerjisi var dedi. Bebegim son günlerde reflüsü varmış gibi davranıyor, memede sinirleniyor, uzun zamandır kabız ve balgam varmış gibi sesler cıkarıyor. Doktor bunların hepsinin alerjiden kaynaklı olduğunu söyledi. Yarın alerji doktoruna gideceğim ama sizlere de sormak istedim. Bilinçli davranmak ve yavruma daha az acı çektirmek istiyorum. Nasıl bir süreç beni bekliyor ve başına gelenler bunu kaç ayda atlattılar. Sakın yapma dediğiniz bir şey var mı