Baharsahin 3 aylık kontrole gittiğimizde doktor bu dönem sürekli salyası akacak tükürük olacak eli ağzında oynayacak direkt diş olarak düşünmeyin tükürük bezleri aktif çalışmaya başladı ancak yutmayı bilmiyorlar öğrenene kadar akacak ağızlarından, çevreyi tanımayı da tadarak yapıyorlar şu an bir tek elleri var o yüzden elleri ağızlarında olur hep dedi. Ama tabi 3 4 aylıkken diş çıkaran bebekler de yok değil