Kızımın kışlık hiç bişeyi yok alışverişe çıkmaya korkuyorum. Eşimle 2 kış boyu hiç bişey alamadık kendimize, bu kış 3 kişi nasıl giyincez,nasıl alcaz diye düşünüyorum. İşe başlamak üzereyim sırf bu yüzden. Elimiz rahatlasın diye başlamak zorundayım. Allah yardımcımız olsun gerçekten herşey ateş pahası