Beyziikoo ben başlarda hiç blw denemedim pürw yaptım hep. 1 yaş olmak üzere şuan biz ne yersek çoğunluka yiyor. Kendisi yiyebileceği her besini eline veriyorm😊 sebze meyve tanımlarından sonra yumurta sarısı verdim. Daha sonra kahvaltı öğünü ve öğlende çorba yedi. Şuan 3 ana öğün, 1 meyve, 1 de kefir/kuruyemiş veriyorum ara öğün olarak