Benim oğlumda emzik kullanıyodu sonra parmağını keşfetti ama öyle böyle değil bazı tecrübeleli anneler parmağı incelir damak yapısı bozulur dedi ama kendi doktorumuz profesör en temiz meteryali eli bırakın emsin dedi her bebek yaparmış (bir rivayete görede zeki ve özgüveni yüksek bebeklerde olurmuş) velhasıl baktım baya baya emiyo parmağını geceleri emzik vermeye başladım tekrar şimdi çok şükür baya baya azaldı emmesi emzik tavsiye edebilirim eğer alıyosa unutacaktır parmağı inşallah