3 aylık oğlum 2. Ay aşısından sonra uykusundan korkarak uyanır oldu kollarını iki yana açıp kendini sıkmaya başlıyor bi kaç gün devam ediyor sonra geçti diye sevinirken yine başa dönüyoruz 😣 doktora video attım kollarını sık kollarından korkuyor dedi yaptık ama Şimdide uyanıkken olmaya başladı sırt üstü yattığında kollarını yukarı kaldırınca kendisini boşlukta hissediyor sanırım yine korkuyor başına gelen var mı 🙏🏻