Ya bu aralar kafamı çok kurcalayan bir şeyler var size anlatmak istiyorum. Oğlum on yedi aylık bazı hareketleri bana çok tuhaf geliyor acaba bunlar normal mi sizin de bebekleriniz yapıyor mu onu merak ediyorum. Çook hareketli bir çocuk gerçekten sadece bir dakika bile durmuyor mesela diyelim ki kafasını yanlışlıkla bir yere vurdu ben hemen yanındayım acıdı mı gel sarılalım diyorum o gidip kafasını tekrar tekrar aynı yere vuruyor bilerek. Ya da geçen kendini ısırdı gözümün önünde dizlerini ısırdı. Saçlarını çekiyor yetmiyor benim de saçlarımı yolacak gibi çekiyor iyice. Ya da sandalyeye geliyor tırmanıyor iniyor bir daha tırmanıyor iniyor bir daha bir çok kez aynı hareketi tekrarlıyor ve bunu merdiven görünce de yapıyor. Her şeyin yerini değiştirmeye düzeltmeye çalışıyor onun oraya koyduğu bir şeyi alıp başka yere koyarsam kızıp sinirleniyor ağlıyor. Şu ara devamlı tuhaf bir şekilde ağzını açıyor bu hareket devamlı yapıyor. Çarşaf kıyafet Ya da toplu bir şeyler görünce içine atlıyor yüzüyor gibi hareketler. Gözleri çok dalıyor beni en çok korkutan da bu. Bir problemi olabilir mi sizinkiler de böyle mi yardımcı olun lütfen