Semire Kızlar ilaç kullandım test de yaptık normal çıktı ama benim vajinamin kenarı bi damar ağrıyor gibi bi desık tualete çıkıyorum çok rahatsizim ağrı hep var idrar desen kesik kesik ilaç kullandım enfeksiyon yok dedi test nedir bu ya