Nur3452 Sarikedim aaa selam benn ve kızım ✋🏼 Daha az önce bunun hakkında post açtım. Benim de 14 aylık kızım. Olur olmadım zamanlarda milletin içinde yakama yapışıyo tişörtümü kaldırıyo aç diye oysa daha 5 dk bile olmamış emzireli. Sanırım bana güvendiğinden yemek de yemiyor doğru düzgün. Bir türlü düzene sokamadım. Emzirmeyince çok inatçı ve asabi oluyor. İstiyor ki hep açık kalsın meme, gitsin oynasın gelsin iki fırt çeksin ama hiç kapanmasın. Doğduğundan beri memeye çok düşkündü. Ama bu sıralar dayanamıyo görmemeye aşk yaşıyor mememle 😅
Sarikedim Nur3452 ya evet bide o sorunsal var malesef. Herkesin içinde uygun olmayan ortamlarda vs mama mama diye cekistiriyor Allahtan meme diye öğretmedim de ordan şanslıyım 🤦♀️🤦♀️
Nur3452 Kesmek istiyorum çünkü çok zayıfladı, kilolu bi çocuktu. Eridi gitti gözümün önünde. Sütüm doyurmuyor haliyle. Kesen arkadaşlar nasıl kesti acaba yardımcı olsanız. Öyle bi paradoksun içindeyiz ki sanki asla kesemeyecekmişim gibi çaresiz hissediyorum
Sarikedim Nur3452 cogu bebek sute güveniyor kuzenimde emerken hic yemezdi. Annesi sütten erken kesti iştahı açıldı baya ama tabi insan huzursuz oluyor biraz daha emzirsemiydim diye
Kdr-eren Nur3452 bende öyleydim daha yeni bıraktırdım 17 ayın içindeyken yara bandı yapıştırdım uf olmuş anneciğim bak yok yara olmuş falan dedim anlattım baktı sevdi kapattı 7 gün kadar garanti olsun diye bantlayarak dolaştım
anayorgunnn Sarikedim yanlız değilsin kuzum🙊👀😬😁😵 yaa benm sıpa emerek uyuyo çoğunlukla ilerde sıkıntı olursa diye korkuyorum memeden kesince uyuma da sıkıntı cekmeyiz inşallah . 9. Aymz btti
Cemoloy Hiç yalnız değilsiniz. Benimki meme kelimesini duyunca gğlmeye başlıyor, memeyi açınca baya kikirdeyip resmen yapışıyor. Bırakma zamanı gelince napcam bilmiyorum valla 🤦
Kdr-eren Sarikedim kesinlikle çok sabretmeyi denedim ama malesef başarılı olamadım o konuda inşallah sizinki geçici dönemsel Bi durumdur
Kdr-eren Bekeb Allah kolaylık versin gerçekten çok zor o ilk günü zor geçirmişti sonrasında yavaş yavaş alıştı ama ben Bi kaç gün baya ağladım açıkcası
Bekeb Kdr-eren ayy bende öyle ağladım ilk gün çok üzüldüm hala yapıyorum vicdan şuan emmeye kalktı ve ben sirke sürdüm öğürdükçe kötü oluyorum
Bekeb Kdr-eren bende 2 yaşa kadar düşünüyodum ama 18 aylık olucaz artık çok zorlanıyorum ama çokta vicdan yapıyorum 😔
Denizinannesi52 Sarikedim benim kız da 14 aylık gelip memeyi gösteriyor ağlıyor yok hasta olmuş uf olmuş diyorum yine ağlıyor memeyi açınca sırıtıyor şuan birde 7 haftalık hamileyim memeden kesmem lazım ama nasıl kwsicem bilmiyorum birde ısırma çıkardı tabi memeyi koparıyor sıpa
Sarikedim Denizinannesi52 o ısırma bizde de diş döneminde çok oluyor artık sızlıyor emzirmedigim zamanlarda bile.
Bekeb Kdr-eren hatta ilk gün sabır taşı sürdüm ertesi gece meme istedi ağlama krizine girdi katıldı kuzum 😔 o gece dayanamadım emzirdim 😔 ertesi gün sirkeyle başladım işte şuan sirke olunca yaklaşmıyo bile 😔
Kdr-eren Bekeb sizinki biraz daha zorlu bir süreç oluyormuş ama isteğinde artık azalma olur inşallah ikinizde rahat edersiniz