Serpil51 Beni kaydeden kişiler bot hesapmış öyle diyoo 😿😿🤣 nasıl olur ya burdaki kişiler hepsi gerçek 🤭🤭
Sevdemm16 Serpil51 anaa o kadar uğraşmıştm bende Uyanıklar yeni hesapLar açıp Paylaştılar demekki oh iyi olmus onlara ama Bizde arada Kaynadık 😅
Serpil51 Mlke301020 öncekilerde de hep yaptım burda gelmişti şimdi nedense vermediler bende favorilemiştim bişeyler alcaktım 25 tl 25 tit bu zamanda 😂
Zeynepela1406 Bana verdiler noluyo alalım aşkına bi bardak bile alamadım kendi hesabımda az bi para vardı allahtan onunla kek çırpma kabi aldım birkaç hesaptan daha yapmistim lakin 12 lira kargo diyo almadım bisey
Serpil51 Zeynepela1406 öyle ya aman bazen de alcak bişey olmuyor ben genelde 12 li paket ıslak mendil alıyodum uygun oluyodu
Zeynepela1406 Serpil51 simdi 13 liralık biseyi kupanla kullanınca ekstra 12 lira daha istiyo anlamıyorum nasıl iş bu saçmalık ya
Deletedmom27337 Serpil51 keşke biraz daha fazla kaydettirseydiniz. Aktif alışverş yapmayan sayfaları kabul etmiyorlar çünkü. Ben garanti olsun die hep 50 ve üzeri kaydettiririm
Serpil51 Zeynepela1406 en mantıklısı 50 tl üzeri kargo bedava olan şeylerde kullanmak o zaman avantajlı olur bence