Merhaba anneler, bebeğim 3 aylık, 2.ayinda kilo alımı az olduğu için mamaya başladık , meme+mama devam ediyoruz ,bebeğimi bol bol emziriyorum 3 saatte bir 90 cc mama veriyorum saatte bir de emziriyorum, sağdığımda 2 göğsümden 70 cc süt çıkıyor bu arada. 2 gündür emzirdikten sonra göğsümde çok fazla sızlama oluyor ,daha öncelerde böyle olmamıştı bu durumu yaşayanlar var mıdır acaba ,bu arada göğüslerim yumuşak.