Ben bebeğim 10 günlükken geçirdim. Emzirdiğim için ilaç vermediler.. Vitamin takviyesi aldım.. Günde 3 litre yi geçik su içtim.. Bulunduğu ortamı bol bol havalandırın temiz hava şart.. Portakal suyu tükettim.. Sirke limon bal ılık suya karıştırıp içtim sürekli.. Önenli olan iyi beslenme bağışıklığı güçlendirme.. Parol kullandım 6 saatte bir.. Ben hafif atlattım çok şükür.. Geçmiş olsun sizede inşallah hafif geçirir…