Fdme 1. Ayaksız tulum alın çünkü uzuyorlar 2. Fermuarlı tercih edin baska sekli vaemı pek bilmiyorum ama alttan cıtcıtlı falan iyi olmuyor 3.suan giydiği bedenin bir büyüğünü alın bol ollsun ve aylarca giyecek sonucta eper internetten alacaksanız yorumlara bakın zaten yazıyprlar kalıbı dar kalıbı tam falan diye ona göre karar verirsiniz. Kalını dar yazarlarsa iki büyüğünü alın. Kalıbı tamsa bir büyüğünü. Ben 6 aylıkken 9 12 ay almıştım kışı rahat çıkardı . Şuan 17 aylık bedeni oluyor ama boyu kısa + biraz dar. Ve eviniz sıcak oluyorsa en fazla 2.5 tog alın. Hatta 2 bike olur. Hafif serin oluyorsa ki bizimki swrin 2.8 tog giydiriyorum alttan bi zıbınla. Bu sene tekrardan alcam mecbur. Seneye giyer kavramı bebeklerde zor oluyor çuval alırsak belki seneyede giyerler 😂😂