Herkese merhaba. 32 gün önce doğum yaptım ilk başlarda gelen sütüm şuan kesilme aşamasına geldi neredeyse .meme reddi falan yok bebeğim emmek istiyor ama göğüsler yumuşak ve az süt geliyor . Bestlak humana rezene hepsini deniyorum yalnızım dinlenemiyorum 1 e giden bir oğlum var ve evden çalışıyorum. Gün içinde uyuyamıyorum 4.5 saat uykuylayım.İlk oğlumu da emzirememiştim doğru düzgün. Bari dedim bu oğlum emsin ama o da olmayacak galiba. Merak ettiğim şu dinlenemeyince doğru düzgün beslenemeyince gerçekten süt olmazmı yoksa süt hiçbirşey yapmasanda gelir mi ben artık genetik olduğunu düşünüyorum bu süt işinin. Yardımcı olursanız sevinirim 😞🙏🏻