NurayAsel Merhaba arkadaşlar 47 günlük bebeğim var ve sürekli sıkınıyor gazı yok kakasını düzenli yapar acaba neden sürekli sıkınıyor başına gelen var mı kontrolümüze daha var doktora sorucam
Kbrtkk NurayAsel benim bebeğim de öyle hala aynı devam ediyor gazı çıksa bile sanırım içerde yolunda gitmeyen seyler var ondan oluyor bize gaz yokmuş gibi geliyor ama vardır bence. Sen sor gene de 😌