Merhaba arkadaşlar. Yarın eşimin doğum günü fakat askeri personel çalışıyor olcak akşam da eve gelmeyecek. Ertesi gün kutlucam bı mekanda kutlucam haberi yok. Ama yarın ixin ona küçük küçük sürprizler yapmak istiyorum..iş yerine birşey yollamak gibi videolar çekmek gibi . Küçük küçük mutlu olabileceği şeyler. Sizce ne yapabilirim