Metindamla canım benim seni çok iyi anlıyorum uykusuz kalıyoruz,aç kalıyoruz,yorgun oluyoruz sinirlerimizin bozulması çook normal..bende çok sinirliyim valla oğlum 1 yaşında kızımda 13 günlük ağlayınca ikisi birlikte ağlamaya başlıyo,acıkınca aynı zamanda acıkıyorlar..gündüz kızım sürekli uyuyor gece uyanık sabaha kadar hava aydınlanınca uyuyor haliyle bende uykusuz kalıyorum..oğlum kucaktan inmiyor bazen çok sinirleniyorum kendimi zor tutuyorum ona bağırmamak için..akşam eşim gelince eşime patlıyorum😂😂