Efeesrsy Bebeğim 1 yaşına girecek ve asla su içmeyi sevmiyor artık herşeyi yiyip içmeye başladı formül mama da yiyor yanında su da tüketmesi gerekiyor.. ama ne zaman ne şekilde versem istemiyor.. nasıl sevdirdiniz aynı şeyi yaşayanınız varmı?
Kuzeybabyy Efeesrsy bebek suyu vermeyi denediniz mi benim oğlumda içmiyordu kaynamış arıtma suyu veriyordum ama içmiyordu. Sonra e bebekten fuska marka su aldım bive içmeye başladı. Geçen gün evde bitti marketten hayat su aldım bebek için olanını onuda içmedi. E bebek fuska suyu tavsiye ederim
Littleon Efeesrsy kqynatilms sogutulmus su icmezdi ebebkten Fuska şu aldim kapak aparati felan var öyle hoşuna gitmeye başladı icti daha sonra pipete alıştırdım hazir suyu rahatlıkla iciyor
Trkanmete Efeesrsy oğlumda asla su içmezdi hatta bu yüzden sık sık idrar yolu enfeksiyonu yaşadık diyebilirim. En sonunda Pipetli suluk la içmeye alıştı
busrasahinn Efeesrsy benim büyük oglum da 1 yaşındayken alistirmistim suya sevmiyodu suyu son çare pipetli suluk almıştım oyun yapa yapa alıştı şimdi de bardaga alistiriyorum bakalım suluk olmadığı için ben vermezsem icmiyo simdi de 😂🤦♀️
Leyla1106 Benim kızım da asla içmiyordu biberonu kullanmayı da bilmiyor bardaktan içmeyi de fakat pipetli bardak kullanıyorum 1 buçuk yaşında 1 aydır gayet güzel içiyoruz
Efeesrsy Leyla1106 pipet içebilirmi? denemedim hiç deneyeyim onu da teşvik edici olabilir. Çok teşekkürler
DunyaHusna07 Çeşme suyunu denedin mi hazıri benim kızımda çok sevmez😏ama Çeşme suyunu löp löp içiyor 🙄
Efeesrsy DunyaHusna07 çeşme sularından çok hastalık oldu en son dönem bizde nasibimizi aldık aylarca lağım suyu karıştığı söylendi samsun da.. çok korktuk o yüzen hep hazır su kullandık herşeyine .. direk içirmeye hiç cesaret edemedim
Leyla1106 Efeesrsy evet içebilir bardağı eline verip kendisinin içmesine teşvik edin bu durumu sevip içebiliyolar bu sayede su içmeye alıştık
Efeesrsy busrasahinn normal suluğu var alıştırma bardağı da aldık ama onda çok verim alamadı.. ozamann pipetli suluk alayım bide öyle deneyelim bakalım çok teşekkürler
busrasahinn Efeesrsy normal sulukla bende kabul ettiremedim canım aynen bide pipetli sulukla dene ben bide basit wee nin bir sulugunu almıştım boşa gitmesin diye ona alıştı şimdi kimseye vermek istemiyor 😂
DaisyMom Efeesrsy vallahi bilmiyorum ben 6.ayi beklemedim su vermek icin daha erken vermeye baslamistim.Simdi gunluk asagi yukari 180 cc su iciyor kizim cok seviyor 7 bucuk ayligiz.Mesela bugun 100 cc icmis.Benimkide fazlami iciyor bunu dusunuyorum.Ben normal hazir su veriyorum.Acaba biberonu felanmi begenmiyor.Mama ictigi biberon hangisi.Ucumu sert geliyor.Bardak sekilde veya pipetli olanlarla ki verseniz.
Efeesrsy DaisyMom munchkin suluk aldık ilk aldığımızda çok güZel içiyordu ama son dönem istemiyor biberonla su vermedim hiç. Bardaktanda tıkanıyor onlada istemiyor. Fuska su ve pipetli suluk tavsiyesi aldım birde onu deneyeceğim🤷🏻♀️