Ben bu ay ovulasyon testi kullanıyordum. Tam da dün ve bugün yumurtlama gördüm. Fakat bugün de biontech 2.doz aşıyı vurulmak durumunda kaldık. Aşı sonrası hamile kalan var mı inşallah olumsuz etkilemez bu süreci 😔 tam da yumurtlama olduğu gün olunca şüphelerim olustu