15 aylık oğluşum var bu zamana kadar hep oto koltuğuna oturttuğumuzda ağlıyordu bizde kıyamayıp alıyorduk haliyle bi türlü alışamadı. Ama zamanla büyümesininde etkisiyle artık kucakta zaptetmeye çok zor araba yolculuklarıda işkence gibi oluyor hem ona hem bize. Artık oto koltuğuna alışsın istiyoruz. 2 gündür deniyoruz ama varacağımız yere kadar ağlıyor eline yiyeceği bişeyler veriyoruz ama yiyerek ağlıyo:)). Önerileriniz neler bu saatten sonra alıştırabilir miyim yardımlarınızı bekliyorum bi el atın kurban olam 💆🏻♀️🤯😂