Beren2021 Merhaba anneler bugün 8 aylik bebeğimin sol böreğinden taş olduğunu öğrendik çok şaşırdım ve çok üzüldüm el kadar bebekte ne taşı 😔😔 ayni durumu yaşayan var mı nasıl geçer surec ya da düşer mi çok tedirginim
Elif1010 Beren2021 Benim bebeğim de de vardı 6. Ayına yeni girmişti idrar da kristal var dedi ultrason çekildi taş olduğu çıktı 8. Ayda kontrole gittik birşey kalmadı bol bol su içirin dedi sadece susuz kaldığı için olmuştır demişti zaten ki o ara 2 diş çıkardı ve 3 gün mama içmedi 8. Ayda geçti ağrı sızı vs de olmadı bezde pembe lekede görmedim
eceunverkanra Beren2021 Çok geçmiş olsun benim oglumun da safra kesesinde tas var insan hayret ediyor el kadar bebeklerde ne tasi diye 🥺 Bobrekteki tas dusuyor bol sivi ve su takviyesi insallah ise yarar cok cok gecmis olsun🙏🏻
Beren2021 Cok gecmiş olsun size de.inşallah bizimde öyle olur kendiliğinden gecer gider.su miktarına dikkat edeceğim bende
Elif1010 Beren2021 teşekkür ederim devamlı su teklif edin çorba demişti doktorum ek gıda alıyorsa eğer su devamlı ver demişti